.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درآمد سرانه گلستان 50 درصد متوسط كشوري

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي گلستان گفت: درآمد سرانه استان گلستان 50 درصد متوسط كشوري است.

به گزارش فارس علي پورنبوي صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: براي اينكه اين استان به عنوان استاني آباد، مطرح شود و خدمات ارائه شده در شان مردم استان باشد، راهي جز افزايش درآمد سرانه پيشروي ما قرار ندارد‌.
وي تصريح كرد: با وجود 22 شهرك و ناحيه صنعتي و منطقه ويژه اقتصادي اترك، در دولت نهم و دهم اقدامات اساسي و خوبي براي زيرساخت‌هاي استان گلستان انجام شده است.
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان گلستان گفت: با اين اقدامات صورت گرفته، خوشبختانه مشكلي از بابت جذب سرمايه‌گذار وجود ندارد.
به گفته وي، بر اين اساس، بهترين و محوري‌ترين رويكردها، رويكرد توليد است.
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان گلستان افزود: تدوين برنامه‌هاي مدون و خاص براي افزايش واحدهاي توليدي موجود و ايجاد زمينه لازم براي جذب سرمايه‌گذاران امري انكارناپذير است.
وي اظهار داشت: در سالجاري، اهتمام شركت شهرك‌هاي صنعتي استان گلستان بر اين است تا محيطي جذاب و شاداب براي سرمايه‌گذاري در سطح شهرك‌ها و نواحي صنعتي از طريق تكميل خدمات زيربنايي فراهم كند.
وي يادآور شد: اين شركت حضور سرمايه‌گذاران در اين استان را فرصتي ارزشمند قلمداد كرده و از آنها دعوت مي‌كند تا براي بهره‌مندي از ظرفيت‌هاي مناسب اقتصادي به ويژه در شهرك‌ها و نواحي صنعتي، به اين استان تشريف بياورند و از همين جا دست يكايك سرمايه‌گذاران را به گرمي مي‌فشاريم.
پورنبوي خاطرنشان كرد: از ديگر برنامه‌هاي محوري و اصلي اين شركت در سالجاري، افزايش ظرفيت‌هاي اقتصادي موجود در كارخانجات از طريق بهره‌وري، نوسازي و بازسازي است.
وي گفت: شركت شهرك‌هاي صنعتي استان گلستان تلاش مي‌كند با ايجاد شبكه‌هاي توليدي، خوشه‌هاي صنعتي و مكانيسم‌هايي از اين قبيل، سرعت توليد واحدهاي صنعتي را افزايش داده تا گامي جدي و عملي در راستاي تحقق شعار سال جهاد اقتصادي بردارد. /1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.